Bitwa..

Bitwa, bitwa, bitwa.. :)!!

Czyli sobotni wieczór z fotografią.. Sobota minęła w doborowym towarzystwie, przy Zamku Piastowskim w Gliwicach z "Pokochaj fotografię" w ramach Festiwalu Ulicznicy.. Udało mi się zakwalifikować i przejść do 3 rundy.. Niestety nie udało się wygrać.. :)!! No ale byli "lepsiejsi".. Więc pochwalę się Wam zdjęciem, które wystawiłam pod ostrą krytykę "nieugiętego" Marka Arcimowicza..  I nawet nie zostałam skrytykowana i to mnie cieszy.. :)

A temat bitwy był: "Droga na szczyt"




Pewnie stwierdzicie, że zdjęcie zbyt oczywiste jak na taki temat, ale właśnie dlatego je wysłałam, bo jest po prostu drogą.. Moim zdaniem bardzo fajną drogą..
Było bardzo pouczająco, sporo się nauczyłam i wiem, że trzeba kochać to co się robi, bo wtedy wychodzą magiczne rzeczy.. :)!!


Categories:

Leave a Reply