Wrocław..

Kochani, dawno mnie tutaj nie było, ale oczywiście nie zapomniałam o Was, tylko lekko obraziłam się na fotografię.. :)!! Taki chwilowy spadek formy i zbyt dużo naoglądałam się świetnych fot i doszłam do wniosku że moje nigdy takie nie będą i wmówiłam sobie że moje są okropne i do niczego się nie nadają.. Ale ostatnio doszłam do wniosku, że i tak to kocham.. i tak będę robić zdjęcia i tak będę je tutaj pokazywać.. i może ktoś będzie chciał je oglądać..

A więc aby przełamać złą passę.. Wrocław, taki trochę inny, takie trochę mój.. :)














Przypadkowo spotkany ślub..












A teraz przejdźmy do innego świata.. magicznego, bajkowego Wrocławia.. Bo krasnoludki też na świecie istnieją..






















































Categories:

2 Responses so far.

  1. Lukasz says:

    Ja chcę oglądać !!! iii... nie wmawiaj sobie takich rzeczy!!! Głowa do góry, bo ... bo ja i nie tylko ja czekam na następne... i co to będzie ?? Jesień ?? Nie mam żadnej fajnej jesiennej tapety, Mam nadzieję, że uda Ci się dla mnie coś przy okazji cyknąć.

    -
    Pozdrawiam
    Ł.W.

  2. Dzięki Łukasz.. Wiesz, że właśnie uświadomiłeś mi że nie mam ani jednego jesiennego zdjęcia w tym roku, a przecież to tak fotogeniczna pora roku.. Ale byłam dziś na spacerze i bardzo pożałowałam że nie miałam aparatu bo w gliwickich parkach jeszcze jesień pełną gębą.. Ale weekend ma być ponoć piękny więc już nawet wiem gdzie postaram się wybrać i zrobić coś specjalnie dla Ciebie, bo dziś było tam cudownie... A jeszcze w tym miesiącu przede mną dwa bardzo ważne "projekty" więc proszę trzymajcie kciuki i módlcie się o pogodę i o to by liście jeszcze były tak kolorowe, bo będzie magicznie (w to akurat już nie wierzę, ale warto marzyć).. To później pokażę efekty..

Leave a Reply