Marta & Zbigi

Całkiem niedawno dzięki olbrzymiemu zaufaniu Młodych miałam szansę fotografować wielkie wydarzenie w życiu Marty i Zbyszka.. Pierwszy raz, bez świadomości że jest profesjonalista który ogarnie temat.. Tym razem to ja musiałam go ogarnąć.. Jak wyszło mam nadzieję, że ocenicie sami ale fajnie jest móc być w centrum tego wydarzenia i obserwować jak ten dzień jest dla kogoś ważny. Młodym dziękuję za zaufanie, mam nadzieję, że zdjęcia będą się podobać i oczywiście życzę Wam dużo miłości i szczęścia..

Jako, że Młodzi nie widzieli jeszcze materiału to mała zajawka.. :)













Categories:

One Response so far.

  1. Anonimowy says:

    Marto, od przedwczoraj...pragnę zająć się dystrybucją Twoich wizytówek/ulotek etc.:)) Pozdrawiamy raz jeszcze, dziękując za cuda!

Leave a Reply