7 dni WYZWANIE FOTOGRAFICZNE- dzień 2- Jesień

Dziś trochę późno i nie umiałam się zdecydować które wybrać więc będzie kilka.. :)!

Pomysł na zdjęcia był zupełnie inny ale nie do końca udało mi się go zrealizować, ponieważ na większości zdjęć wciąż więcej zieleni niż kolorów więc mała zabawa z macro.. :)

Nie ma jesieni bez wrzosu i kolorowych liści więc...


















Categories:

10 Responses so far.

  1. Jyoti says:

    Rzeczywiście wszystkie zdjęcia są piękne! Też byłoby mi trudno wybrać:)

  2. aulik says:

    bardzo lubię takie zdjęcia, macro sprawia, że wszystko wydaje się większe, wyrazistrze, podpatrzone :)

  3. girlsa says:

    Piękny ten liść.

  4. emilia says:

    bardzo ciekawe makro :) mi też z liście podoba się naj :)

  5. ulietta says:

    chociaż wrzosy uwielbiam, liść skradł moje serce

  6. Anonimowy says:

    śliczne wrzosowe ujęcia...

  7. jojcia says:

    Rewelacyjne zdjęcia.

  8. Dziękuję bardzo za komentarze.. :)

Leave a Reply