7 dni WYZWANIE FOTOGRAFICZNE- dzień 3- Na stole


No więc dziś temat bardzo obiadkowy.. :D!

Na moim stole generalnie przeważnie leżakują różne cuda i często (mówiąc oględnie) jest na nim artystyczny nieład, ale szczególnie ulubione jest jedzonko.. :D!

Dziś dzień ogórkowy.. :)! A więc na moim stole wylądowała ogórkowa.. :)




I na "deser" pieczone ziemniaczki z tzatzykami.. :D


Categories:

10 Responses so far.

  1. Unknown says:

    Uwielbiam ogórkową :) Super podkładka i obrus :)

  2. Magda Fou says:

    a obrus to nie ikeowski?? bo ostatnio zrobiłam doktorat na ikeowskim stoisku samoobsługowym z materiałami, a kupowałam właśnie ten:)

  3. Magda oczywiście Ikea.. :)!!

  4. Unknown says:

    Ale mi właśnie w brzuchu zaburczało. Na ziemniaczki już za późno, ale jutro nie odpuszczę :)

  5. KaroDeco says:

    Ogórkowa!!! Dawno nie jadłam... Narobiłaś smaka na nią ;)

  6. anamarko says:

    Mniam, pyszne zdjęcia! :)

  7. emilia says:

    Bardzo fajny obrus :) i smacznie się zrobiło, dobrze, że już jadłam

  8. Jyoti says:

    Jeju, jeju... Jakie apetyczne jedzonko!!!

  9. aulik says:

    no to u mnie jutro tez będzie ogórkowa, bo mi smaka narobiłaś :)

Leave a Reply