7 dni WYZWANIE FOTOGRAFICZNE- 3 rzeczy

No więc dziś dzień pierwszy wyzwania fotograficznego- 7 dni z cudnie inspirującego bloga Sen Mai, który serdecznie polecam i sama często tam zaglądam..

Mam nadzieję, że to trochę uratuje mojego bloga który ostatnio umiera, ale wszystko przez małe/ wielkie rewolucje i kompletny brak czasu.. A do tego dopadł mnie mały fotograficzny dół. Więc mam nadzieję, że wyzwanie stanie się dla mnie małym lekarstwem i z radością przeproszę mój aparat, szczególnie że już niedługo planujemy większy foto-projekt.. :D!

Poniżej wklejam listę tematów które będą towarzyszyć mi każdego dnia w tym tygodniu i obiecuję dołożyć wszelkich starań by tematy realizować najlepiej jak potrafię..





Więc dziś tematem były "3 rzeczy"..

Od rana zastanawiałam się co sfotografować jakie 3 rzeczy są dla mnie ostatnio ważne i wszystkie rzeczy które przychodziły mi do głowy były bardziej lub mniej złożone niż "3 rzeczy.." ale temat sam się rozwiązał gdy usiadłam po pracy do biurka i zdałam sobie sprawę, że te rzeczy zawsze są razem.. a mianowicie.. Kawa (zawsze z cukrem, mlekiem i odrobiną cynamonu), koc "szydełkowy" z kwadratów i sutasz..




Categories:

12 Responses so far.

  1. jojcia says:

    Świetne zdjęcie. Piękna kolia sutaszowa

  2. KaroDeco says:

    Piękne te sutasze!:)

  3. Dziękuję ślicznie.. :)

  4. Unknown says:

    witaj
    masz interesujące miejsce pracy. a sutasz... to chyba ten naszyjnik? domyślam się z komentarzy powyżej ;)
    pozdrawiam
    lucy

  5. Anonimowy says:

    O jej, jak to ładnie wygląda:) Kącik artystycznej duszy ;)

  6. Ciekawy kącik do pracy:) Pozdrawiam:)

  7. Lucy sutasz to taka technika tworzenia biżuterii, gdzie ze sznurków i koralików szyje się naszyjniki, bransoletki itp. :)

    I miło że mój kącik się podoba.. :D! Ja osobiście uwielbiam w nim pracować.. :)

  8. Unknown says:

    sama złapałabym twórczego bakcyla w takim miejscu :)

  9. Koc jest bardzo inspirujący i kawa (ale bez cukru:)).

  10. aulik says:

    świetne zdjęcie!

  11. iwonakra3 says:

    O rany...masz kapitalne miejsce pracy,a ujęcie strasznie sie mi podoba:)

Leave a Reply